Je našim nejlepším úmyslem, aby každý lead splňoval následující prvky:
1) Lead musí vlastnit nemovitost. Nemyslí se tím však pouze ta konkrétní osoba, která lead obsahuje. Může se jednat se např. o zastoupení rodinného příslušníka, případně lead může disponovat plnou mocí.
2) Lead musí mít v úmyslu v horizontu jednoho roku započít prodej či jinak řešit svou situaci. Tím se myslí i například ocenění a poradenství například při rozvodu nebo dědictví, kdy může být doba samotného započetí prodeje i delší než-li jeden rok.
3) Zájemce nesmí mít výhradní smlouvu s RK, jejíž konec je delší než zhruba 60 dní. Někdy mohou být předány i leady s mírně delším horizontem, ale pouze na výslovnou žádost prodávajících.
I přes naši snahu zlepšovat ověřovací proces je nutné chápat, že leady jakožto v čase proměnlivý produkt, nikdy nebudou dokonalé. Jedná se o příležitosti platné v daný moment, nejsou to hotový klienti. Organickým vývojem se může stát, že se nakonec lead rozhodne neprodávat či například přestane komunikovat.
Zároveň je nutné mít neustále na paměti, že jelikož ověřování je práce s lidmi, ne všechny skutečnosti, které nám lidé uvedou, se musí ukázat jako pravdivé. Ať už úmyslně či neúmyslně, občas lidé mlží nebo dokonce lžou. I s tímto je bohužel nutné u leadů počítat.
Prodejní a výkupové leady během ověřování nerozlišujeme, lidé těmto termínům stejně nerozumějí. Pokud ale výkupy neděláte a ukáže se, že nějaký lead skutečně není na normální prodej možný a potřebuje byť za výrazně nižší cenu prodat okamžitě, máte možnost jej bezplatně vrátit. Výkupovým leadem se rozumí takový, kde prodávající požaduje 70 % tržní ceny a méně.
Musíte ale dodržět tento postup a náležitosti:
1) Pakliže výkupy nenabízíte a zájemce trvá na okamžitém výkup, je nutné s ním vykomunikovat, zda souhlasí s přehozením na výkupáře.
2) Napište nám email formou odpovědi na příchozí lead, ve kterém musí být tyto náležitosti:
Tržní cena nemovitosti
Kolik požaduje klient - aby bylo možné zjistit výkupovou hladinu (musí být 70 % tržní ceny a méně)
Jméno klienta, který očekává náš hovor pro zpětné předání
3) My si poté ověříme výkupovou hladinu pomocí softwaru VALUO a zájemci následně zavoláme a musí tyto informace potvrdit, pokud se tak stane, lead vám smažeme a přehodíme.
Tato možnost slouží výhradně k vrácení leadů u kterých z objektivních důvodů není možné čekat na běžný prodej, nikoliv pro vracení leadů, které z různých důvodů nevyšly!!